Akce 2012

16.12.2012 16:13
Naše akce v roce 2012

8.12.2012 - Seminář "Hrou ke spolehlivému přivolání" s Katkou Lerlovou

Musím říct, že to byl jeden z nejlepších seminářů kterých jsem se zúčastnila. Plno nových informací, spousta her (Katka nám krásně vysvětlila principy her Say Yes od Susan Garrett). Prostě paráda a super, díky moc!

28.10.2012 - Seminář s Petrou Šenovou, KK Šlpanice

Moderní přístupy a metodika výcviku poslušnosti s Petrou Šenovou, tak se seminář jmenoval. Teorie i ukázky na psech, Něco už jsem znala, něco bylo nového, ale hlavně mě to celé zase více nakoplo do další práce :-) příjemná atmosféra, počasí taky nebylo nejhorší a relativně dost známých.

28.-30.9.2012 - Víkend Malacky, Slovensko

Tesinky první větší akce a trénink záchranařiny. Sjela se skvělá parta lidí, trénovalo se hned v areálu, takže ideál, každý trénink jiný terén, počasí ideál... Tessy udělala úžasný krok dopředu, a i Berousek si trochu zaštěkal. Děkuji všem za rady a připomínky a hlavně Lence, že mě i psiska vzala sebou :-) 

16.9.2012 - WATER DOG CONTEST 2012, Heroltice

Třetí ročník úžasného závodu v potápění (scubadog) a skocích do vody (splashdog), kde jsem opět mohla působit jako rozhodčí. Úžasné výkony psů, skvělá atmosféra i počasí. A opět nový český rekord ve skoku dalekém, a to 7,5m!! Více na www.waterdog.cz

21.7.2012 - CACIOB Dobříš

Berry v kat. OB1, což se nakonec ukázalo jako předčasné, protože jsme s Berym neměli všechny cviky docvičené, což se projevilo ve výsledku. Zkoušku jsme nesložili a našich 132,5bodů nám vyneslo 3.místo (ze 4 závodníků). Musíme doladit detaily a určitě se ještě na nějakých závodech v OB ukážeme :)

10.3.2012 - Zkoušky IPO, KK TARAN Pohořelice

Od 1.1.2012 je ZŘ pro IPO rozšířen o několik nových zkoušek, takže hned jak to šlo, vydala jsem se s Berym na jednu z nich a to UPr1 (poslušnost podle IPO1). No, dal to na 85bodů - chůze teda nic moc, až ke konci se "chytl" jinak šel jak na procházce, další velká chyba bylo oběhnuté ačko, jinak jsem byla spokojená :-) hlavně u aportů a vysílačky :-) Rozhodčí Slavomír Bořuta. 

8.1.2012 - Zimní závod obedience, Brno

Rozhodnutí přihlásit se přišlo rychle a neočekávaně. O to víc jsem měla radost, že jsme nejen splnili limit na zkoušku OBZ (a to ještě na výborně!! 262bodů), ale i zároveň skončili na krásném 2.místě!! :-) musím říct, že od teď mám i úplně jiný pohled na obedience a určitě se ještě na nějaké OB akci ukážeme. Rohodčí byl Milan Oliva, a všem co nám fandili (a že vás bylo na NVP v Brně hodně) a podpořili patří velké díky!! :-)

 31.12.2011 - 1.1.2012, Silvestr, Zbraslav

Už skoro tradičně. Opět super!! :)

 

—————

Zpět