Akce 2013

28.11.2013 21:21
Naše akce v roce 2013

25.11.2013 - Berry jako strážce Rokštejnského pokladu 

Dnes měl premiéru další díl seriálu Záhady Toma Wizarda (Česká televize), kde má malý "štěk" i Pan Berry, a to jako dávný a strašlivý strážce Rokštejnského pokladu na hradě Rokštějn. Natáčení proběhlo už na konci srpna a to přímo na hradě Rokštějn na Vysočině. Jsem na Pana Berryho pyšná zase o kousek víc :) Na díl se můžete podívat zde

17.11.2013 - Zkoušky KK VFU Brno, Berry a FPr2

Musím říct, že to byla Pana Berryho jedna z těch nejlepších stop !! Vyčuchal si krásných 91bodů (velmi dobře), největší ztrátu měl za předměty, kde si lehal pomalu a ještě křivě (bláto, zima :-D ). Udělal mi velkou radost, od uvedení na stopu až do druhého předmětu jsem skoro vůbec nedýchala. A ve svých 11ti letech je stále v úžasné kondici, chce cvičit a já mu to cvičení ráda dopřeji :) rozhodčí K. Klementová.

3.11.2013 - Zkoušky KZJČR, Tessy a RH - T E

Tesinky a můj druhý pokus o složení RH-TE. Tessy opět v nervech, na druhém cviku (ovladatelnost bez vodítka) jsme se diskvalifikovali. Tentokrát jsem úplně lhostejná nebyla, trochu jsme si něco vysvětlovaly. Rozhodčí V. Babička, a velké díky, že jsme mohly poslušnost dokončit. Fotky zde

25.-28.10.2013 - Vícvikové soustředění s KZJ, Spáleniště

V létě to bylo super, takže jsem byla moc ráda, že na podzim můžeme opět vyrazit na Spáleniště. Sutinový trenažer je zde skvělý, a dokonce se od léta ještě vylepšil!! Zde by člověk mohl trénovat klidně měsíc a pořád by bylo co. Sebou jsem v rámci prostorových úspor vzala jen Tessy ( - Berry si zatím užíval v péči Katky a Ivči, kterým moc děkuji). Celý víkend jsem se s Tessy věnovala sutinám, nevynechaly jsme i poslušnost a krátké procházky po okolí a Vítkův kámen, kde bylo vidět na celé Lipno. Počasí vyšlo perfektně a doufám, že se brzy zase na Spáleniště vrátím ;-) Fotky od Jolany zde a od Martina zde

20.10.2013 - Kurz slaňovaní KZJ ve ŠVZ HZS Brno

Moje nervy, odhodlání a zklamání nad sebou. Ale super zážitky a skvělý přístup lektora. Článek zde

Berry a Tessy opět jako modelky

Tentokrát ne v ateliéru, ale venku a vznikly z toho nádherné podzimní fotky!! Velké díky Dušanovi !! Odkaz na všechny fotky zde

13.10.2013 - Záchranáři v akci, Ivančice

Police ČR, Vězeňská služba, HZS, Městská policie, IZS i s vrtulníkem, UNOB a psovodi z KZJ ČR!! Krásné ukázky jednotlivých složek. Tessy tu horu lidí nakonec nějak zvládla. Krásně strávené odpoledne ;-)

5.10.2013 - Praktický závod první pomoci s KZJ ČR

Orientace s mapou, souřadnice v UTM, pochod lesem, simulovaná autonehoda dvou aut a několik zraněných, další pochod, epileptický záchvat, houbař v bezvědomí a nakonec přidělený kus lesa na prohledání a nalezení dvou pohřešovaných osob!!! Nikdy předtím jsem nic podobného nezažila, nastupovala jsem s tím, že vůbec netuším co nás může čekat. A byla jsem nadšená!! Sice jsme nezachránili všechny. Ale úžasný zážitek, ponaučení a lepší než stovky hodin teorie! A velkou radost mi udělala Tessy, která to celé zvládla v pohodě se mnou a nakonec i relativně pěkně hledala a... našla!! Díky za zorganizování! Fotky od Soni zde.

20.-22.9.2013 - Víkend na Zahradišti a závod Praktická stopa

Tento víkend pořádala KZJ ČR závod Praktická stopa (1,5km, 2hod stará stopa), každá stopa měla nějaký svůj praktický příběh ztracené osoby (např. já byla školačka která utekla z domu:) ), bylo velmi zajímavé sledovat práci na stopě některých psů a psovodů!! A velká gratulace všem co ukázali, že jejich psi umí stopovat!!!! Ale aby se Tesinka nenudila jen na pokoji, tak i ona cvičila - dvě mikro stopičky (v porovnání s těmi závodními) a plochy :) více zde.

15.9.2013 - Water Dog Contest 2014

Čtvrtý ročník úžasného a jedinečného závodu v ČR v potápění psů a ve skocích do dálky do vody!! Tentokrát byli k vidění úžasné a dehberoucí výkony právě v potápění!! Ve skocích tentokrát nepadl nový český rekord jako tomu bylo v letech minulých, ale i tak bylo vidět mnoho úžasných výkonů a já jsem ráda, že jsem i tentokrát mohla působit jako rozhodčí!!

Výsledky a fotky na www.waterdog.cz

8.9.2013 - Národní zkoušky KZJ ČR, Tessy a RH-T E

neděli jsem s Tessy nastoupila na naši první zkoušku, a to sutinové záchranářské éčkoSpeciál probíhal na Zbrojovce, Tessy pěkně hledala, našla, jen označování mohlo být lepší, ale celkově za 90bodůMěla jsem radost :) pak přišlo nekonečné čekání na poslušnost. Na tu jsme nastupovali kolem 21h, potmě, pod lampou a to už bylo na nás moc a nad Tesinčiny limity. Tessy už nechtěla cvičit a dávala to jasně najevo, no, alespoň víme kde máme mezery. Každopándně jsem ráda, že jsem na zkoušky nastoupila, alespoň jsem si s Tessy zkusila zkouškové prostředí. Závěr zkoušek proběhl někdy kolem 23hodiny, velký obdiv má Lenka jako vedoucí zkoušek a hlavně pan rozhodčí K. Štibora, že celý náročný den zvládli s úsměvem :) Fotky od Soni Šabacké zde.

15. a 28.8.2013 - Česká televize

Berry v srpnu dvakrát točil pro Českou televizi!! Jednou v brněnském studiu dětský pořad Hýbánky, který bude od září na ČT :D (tady je i moje maličkost), podruhé, už jen Berry a to pro Záhady Toma Wizardakde jsme natáčeli na krásné zřícenině Rokštejn. Jsem na Beryho pyšná  ;-)

Odkaz na video Hýbánky zde.

22.-27.7.2013 - LVT Zahradiště s KZJ ČR

Druhý letošní tábor byl víc ve znamení plochkoupání a hlavně stopiček na které jsme chodili skoro každý den a musím říct, že jsme se zase posunuli o velký kus dopředu. Tess jsem zase potrápila na žebříku, Beryho hlavně na stopách a hlavně jsme si užili rybník, který byl jen pár metrů od chatky!! Děkuji všem za krásný týden a skvělí trénink. Fotky zde.

8.-13.7.2013 - LVT Spáleniště

S Lenkou a Soňou jsem přijala pozvání na úžasný týden na trenažeru na Spáleništi od Terky K. Celý týden jsme poctivě cvičili vyhledání v sutině (kde Tessy dělala snad až skoro neuvěřitelné pokroky), ale čas se našel i plochy, poslušnost, jednu stopičku (hlavně cizí pro Beryho) a hlavně koupání v nedalekém Lipně!! Díky všem za skvělí a hodně přínosný trénink a za krásnou dovolenou.

9.6.2013 - Focení s Dušanem B.

Berry a Tessy si trochu zahráli na modelky a vznikli z toho nádherné fotky!! Dušane, díky moc!! Odkaz na fotky zde.

17.-19.5.2013 - Záchranářský víkend, Větřkovice

Místo srazu KZJ jsme s Lenkou zase nacpali pežotka až k prasknutí a vyrazili směr Větřkovice na záchranářský víkend se Zlínskou SZBK, kterým velmi děkuji za pozvání! Krásné terény na stopy hned vedle kempu, les na trénink ploch také vedle a krásný plac na poslušnost, co víc si přát. Berry si jako správný senior úžíval hlavně stopiček (díky Lence za našlapání cizích), Tessy toho měla hodně - stopičku, poslušnost a hlavně plochy. Byla úžasná a všechno zvládla, jen v neděli už na ní byla znát trochu únava. Díky Lence a všem! Fotky zde

9.-10.3.2013 - Sraz KZJ ČR, Podmitrov

Březnový sraz KZJ, byl v krásném prostředí hotelu v Podmitrově, v lese v údolí u řeky. Cvičili se hlavně plochy v okolních lesích a na nedaleké zřícenině a samozřejmě byla na programu i dlouhá procházka na vzdálenější zříceninu. Fotky zde. Díky všem za krásný víkend a Lence za místo v pežotku, kam jsme se opět vlezli ve velkém počtu.

20.-23.2.2013 - Laviny Sobotín

Berry a Tess spíše jen jako doprovod, ale i tak jsem si našla chvilku aby si zaštěkali. 

Odkaz na fotky od Petry a Nikol zde

25.-26.1.2013 - Trénink sutina Želiv

V pátek už dopoledne jsme vyrazili ve složení já s Berym a Tess, Lenka s Dantíkem a Kikínem, spoustu věcí, kenelky a nás všechny jsme jako tetris naskládali do Lenčinýho pežotku a vyrazili směr Vysočina. Napřed krásná procházka kolem Sedlické přehrady, kolem 10km krásnou zasněženou krajinou. Pak přesun na ubytovnu v Červené Řečici, seznámení a večer u vína. Sobota sutina (kláštěrní kravín a přilehlá budova), dopoledne i odpoledne, Tess mi dělala samou radost, snažila a pěkně hledala. Díky za pěkný víkend, Lence za místo v autě a Terce Kejvalové za uspořádání víkendu!! 

19.-20.1.2013 - Akční víkend

V sobotu se konal první výcvikový sraz KZJ v tomto roce, kterého jsem se účastnila už jako čekatel! :-) Dopoledne s Tess plochy v Líšni na Ergonu, pak oběd s Lenkou a procházka, odpoledne sutina ve Velaticích. Tessy se pěkně snažila, hledala, štěkala a tak. V neděli pak obrany na Zbraslavi s Daliborem Dvořákem, Tess si pěkně zakousala. Zde je video z obran, za které děkuji Zuzance. V neděli večer Tess padla do pelechu a do pondělí do rána jsem o ní nevěděla :-) Díky hlavně Lence za místo v autě a parádní víkend. 

6.1.2013 - Zimní Obedience závod, Brno

Berry konečně složil zkoušku OB1 (v Dobříši se loni nedařilo), a ještě se umístil na pěkném 3.místě v této kategorii. Ještě stále máme co trénovat, protože i tady bylo vidět, že některé cviky stále ještě nejsou dotrénované do dokonalosti, ale u některých mě velmi mile překvapil. 

 30.12.2012 - 1.1.2013, Silvestr, Zbraslav

Opět, skoro už tradičně, na Zbraslavi. V neděli jsme s Lenkou a smečkou (Tessy, Dantík, Kik a Berry jako doprovod) vyjeli ještě na sutinu za Brno. Tessy pěkně hledala, mám z ní opravdu radost. Pár fotek od Marcely zde. A pak už hůrá na Zbraslav, tam jsme si užívali klid, procházky, tréninky a hlavně spousty zábavy po večerech :-) jako vždy se sjela úžasná parta, díky všem a zase za rok na Silvestra na Zbraslavi!!

 

 

—————

Zpět